Cvičebné posilňovacie gumy - Cvičenie s odporovým pásmom

Použitie posilňovacie gumy

Jedným z vynikajúcich druhov cvičebných pomôcok sú cvičebné posilňovacie gumy na cvičenie odporu.

enter image description here

Tieto odporové gumy zaberajú veľmi málo miesta, čo znamená, že sú skvelé vziať so sebou kamkoľvek pôjdete.

Môžete ich používať doma, vonku alebo aj na dovolenke.

Verte tomu alebo nie, veľa ľudí povedalo, že pre nich je skutočne ťažšie nájsť tieto odporové gumy, ako ich použiť na cvičenie.

Nasleduje niekoľko vynikajúcich tipov, ktoré vám pomôžu nájsť miesto, kde si môžete kúpiť cvičebné skupiny.

Jedným z najlepších miest, kde sa dajú vyhľadať tieto tréningové odporové gumy na cvičenie, je obchod so športovým tovarom vo vašej oblasti.

Ak sa vo vašej oblasti nachádza obchod s národným reťazcovým cvičením, bude pre vás viac ako pravdepodobné, že bude mať k dispozícii celý rad rôznych skupín.

Nájdite si čas a vyskúšajte si rôzne cvičebné skupiny, ktoré sú k dispozícii, a vezmite na vedomie odporúčania, ktoré sa týkajú týchto skupín.

To vám pomôže nájsť najlepšie pásma pre fyzickú kondíciu, v ktorej sa nachádzate.

Ak ich nemôžete nájsť v obchode so športovým tovarom vo vašej oblasti, môžete skúsiť ísť do maloobchodnej predajne a skontrolovať ich oddelenie športových potrieb.

Aj keď máte menšiu šancu ich tu nájsť, stále nájdete niekoľko modelov odporových alebo stretchových gúm.

Výber nebude taký veľký, aký by bol v obchode so športovým tovarom, ale mali by ste nájsť niekoľko gúm, ktoré vám pomôžu robiť cvičenia, ktoré potrebujete, aby ste sa fit.

V niektorých prípadoch možno budete chcieť byť online a začať tam hľadať cvičebné skupiny.

Existuje celý rad internetových obchodov a aukčných webov, ktoré nájdete online a mnoho z nich má širokú škálu cvičebných skupín.

Budete môcť prehľadávať všetky odporové gumy a vyhľadať požadované odporové gumy.

Skvelá vec na tom je, že už nikdy nebudete musieť opustiť svoj domov a len za pár dní budú doručené priamo k vašim dverám.

enter image description here

Samozrejme, vždy budete chcieť najprv skontrolovať, či je tento typ cvičebného vybavenia lokálne prvý; Ak však nenájdete cvičebné skupiny, ktoré chcete a potrebujete, pravdepodobne ich nájdete online.

Nájdite si čas na prezeranie online, aby ste našli odporové gumy, ktoré chcete, a čoskoro zistíte, že sa s týmito lacnými, ľahkými a všestrannými cvičebnými pomôckami budete mať skvelý čas a tešíte sa zo solídneho cvičenia, ktoré ponúka cvičenie na odpor.

Cvičenia s odporovým pásmom - zlepšte sa na ihrisku aj mimo neho

Ak hľadáte iný typ cvičenia, skúste použiť cvičenie odporu.

Tieto typy cvičení napínajú a posilňujú vaše telo pomocou pások.

Jedná sa o úplne malý vplyv a pracovné zázraky na tónovanie svalov.

Cieľom je urobiť toľko opakovaní, koľko je len možné, kým už nebudete môcť robiť.

Ak chcete odbúravať tuky a budovať svalovú hmotu, musíte začať s cvičeniami na odporových pásmach.

Ak práve začínate, musíte začať pomaly.

Existujú cvičenia pre začiatočníkov a budú nadväzovať na pokročilejšie tréningové cvičenia.

Začiatočné pruhy sú žltej farby a sú tiež najtenšou zo všetkých pruhov.

Potom pôjdu z červenej, zelenej, modrej, čiernej a potom zo všetkých bude najťažšie striebro.

Niektoré cvičenia s odporovým pásom zahŕňajú drepy, ohnuté nad radmi, lisy na hrudi, predĺženie tricepsov a tiež pľúca.

Keď začnete s týmito rutinami, odporúča sa vykonať približne 3 sady približne 15 opakovaní.

Odporúča sa tiež, aby ste dokončili zahrievacie cvičenie skôr, ako začnete s vlastnými súpravami.

Pomôže to uvoľniť vaše svaly a zabrániť tomu, aby sa pri výkone trhali.

Cvičenia s odporovým pásmom sú tiež skvelé pre ľudí s problémami s pohyblivosťou.

Niektoré z ich terapií budú pozostávať z použitia rezistencie, ktorá im poskytne väčšiu pružnosť a mobilitu v ich svaloch.

Nemusíte sa starať o kúpu bežiaceho pásu alebo ísť do posilňovne každý deň, aby ste si zacvičili.

Sú pre vás pekné, ale nákladné.

Navyše ich môžete vziať kamkoľvek, použiť kdekoľvek; aj keď cestujete.

Tieto pásma sú nízke a poskytnú vám rovnaké a niekedy aj viac výsledkov.

Pri správnom použití začnete rýchlo vidieť výsledky vašich cvičení.

Natiahnutie môže zvýšiť veľkosť svalov a hospodárnosť

Protahovanie je stále veľmi diskutovaným predmetom vedeckej komunity.

Niektoré štúdie naznačujú, že výhody týkajúce sa prevencie úrazov sú nepopierateľné, zatiaľ čo iné uvádzajú len malé alebo žiadne výhody.

Existuje však niekoľko vecí, na ktorých sa všetci zhodujú: strečing zvyšuje flexibilitu a keď sa to robí správne, strečing môže zväčšiť veľkosť vláknitej fascie obklopujúcej svaly tela.

Chcem vám tieto body ďalej vysvetliť a dúfam, že vám poskytnem vedomosti potrebné na rýchlejšie dosiahnutie vašich cieľov.

enter image description here

Flexibilita je dôležitá takmer pre každý šport.

Flexibilné svaly majú väčší rozsah pohybu a preto je to prospešné.

Predstavte si, že ste priviazali koniec krátkeho hrubého elastického pásu (šľachy) na koniec dlhého tenkého elastického pásu (svalu).

Ak by ste ťahali a ťahali, nakoniec by sa tenká tenká páska zaskočila.

Triky na posilňovací pás

Teraz si predstavte, že namiesto krátkeho hrubého elastického pásu bol stredne silný a stredne dlhý pás (šľacha).

Keby ste sa chceli pritiahnuť na tieto pásy, miesto, v ktorom by zaskočila dlhá tenká páska (sval), by bolo oveľa ďalej.

Toto je teória, na ktorej je založená prevencia poranenia šliach / svalov.

Dosiahnutie rovnakej dĺžky ako krátkeho hrubého pruhu by tiež vyžadovalo podstatne menšiu silu ako pri páse strednej hrúbky.

Toto je obzvlášť dôležité pre bežcov a iných vytrvalostných športovcov.

Predstavte si, že je flexor bedrového kĺbu napnutý.

Nielenže to bude klásť neprimeraný stres na svaly dolnej časti chrbta, ale ako beháte, aby sa vaša noha mohla predlžovať dozadu, musí sa váš gluteus maximus prudko sťahovať.

Čím užší je flexor bedra, tým väčšia sila sa musí sťahovať gluteus maximus.

Táto mimoriadna sila pôjde úplne bez povšimnutia, pretože vaše telo sa naučilo prispôsobiť sa zaťaženiu.

Zamyslite sa však nad tým, koľko krokov podniknete v dlhodobom horizonte a koľko energie navyše využívate na vykonávanie potrebných pohybov.

Tisíce krokov veľa zbytočnej energie.

Ak boli vaše flexory bedra voľné, vaša bežiaca ekonomika (množstvo energie, ktorú vaše telo používa na beh) by sa výrazne zlepšilo.

Lepšie fungujúce hospodárstvo by znamenalo dodatočnú energiu na ukončenie sprintu.

Výhody gumy

V tomto príklade som použil iba jeden pár svalov.

Výhody napínania VŠETKÝCH svalových skupín by zostali nepovšimnuté.

U tých, ktorí sa snažia zväčšiť veľkosť svalov, sa ukázalo, že strečing prispieva k svalovej hypertrofii.

Tu je dôvod: Ako už bolo vysvetlené, vaše svaly sú obalené tvrdou, vláknitou ochrannou fasádou.

Fasáda obklopuje brucho svalu a je súčasťou štruktúry šľachy na oboch koncoch svalu.

Správne protahovacie cvičenia napínajú sval a šľachu.

Preto tiež natiahnu fasciu a poskytnú svalu viac priestoru na rast.

Je to ako pokúsiť sa vyhodiť balón do olovenej škatule.

Ak je olovená krabica väčšia, bude mať balón väčší priestor na rozšírenie.

Nielenže sa rýchlejšie zväčšíte, ale napravíte aj všetky svalové nerovnováhy, ktoré ste mohli nazhromaždiť počas tréningu, čo povedie k lepšiemu držaniu tela a celkovému pocitu pohody.

V sektore kulturistiky existuje technika nazývaná Extreme Fascia Stretching.

Táto technika spočíva v napĺňaní svalov krvou a následnom napínaní svalu pri zaťažení.

Napríklad vykonávanie vysokých opakovaní pri činení lietacích činiek.

Keď je váš sval plný krvi a cítite, ako praskne čítanie, držte činky v dolnej časti pohybu, aby sa vaše hrudné svaly mohli natiahnuť pod váhou.